صفحه اصلی > خبرها > آرشیو اخبار اسلایدر 


  چاپ        ارسال به دوست

اجرای طرح تحول دیجیتال در امور بهره برداری گاز خراسان رضوی

مدیربهره برداری شرکت گاز استان گفت: هدف از اجرای طرح تحول دیجیتال در امور بهره برداری شرکت گاز خراسان رضوی، افزایش کیفیت خدمات است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، حسن افتخاری با بیان این مطلب که یکی از مهمترین محورهای کاری شرکت های گاز استانی، حوزه مشترکین است اظهار کرد: برنامه های تدوین شده در امور بهره برداری شرکت گاز استان برای افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به متقاضیان و مشترکین مبتنی بر بستر دیجیتال می باشد. این مهم به معنی استفاده از سیستم های نوین، حذف مراجعات حضوری، کاهش زمان ارائه خدمت و افزایش دقت در خدمت رسانی به شهروندان است.
وی افزود: شرکت گاز خراسان رضوی در راستای اجرای سیاست های تدوین شده مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران و استراتژی های درون سازمانی برای افزایش سرعت امدادرسانی، بحث امداد متمرکز را بعنوان یکی از پروژه های بهبود در دستور کار قرار دارد. موضوع امدادرسانی در کلان شهر مقدس مشهد تاکنون توسط مرکز پیام متمرکز انجام می گرفت. بدین صورت که ابتدا پیام های دریافتی از مشترکین به صورت متمرکز دریافت، و سپس امدادرسانی در مناطق هشت گانه انجام می شد.
افتخاری ادامه داد: با آسیب شناسی و تحلیل هایی که با هدف کاهش مدت زمان امدادرسانی تعریف شد، استفاده از سیستم‌های هوشمند و تمرکز نفرات جایگزین این طرح گردید. اجرای این طرح در سایه همکاری و هم افزایی نیروی انسانی و ماشین آلات، موجب کاهش 35 درصدی در زمان و صرفه جویی در هزینه های جاری این بخش شد. همچنین ارتقای کیفیت در ارائه خدمات را در سایه نظارت عالیه ممکن خواهد نمود.
مدیربهره برداری شرکت گاز استان با اشاره به طرح حذف مراجعات حضوری مردم به ادارات شرکت گاز گفت: در این راستا 21 خدمت دارای شناسه به همراه دو خدمت دیگر، طبق برنامه ریزی های انجام یافته و با برگزاری دوره‌های آموزشی متناسب به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شد. در حال حاضر شهروندان, متقاضیان و مشترکین محترم نیازی به طی مسیرهای طولانی و مراجعه حضوری به ادارات شرکت گاز برای پیگیری درخواست های خود ندارند و می توانند صرفا با حضور در دفاتر پیشخوان دولت مستقر در محله و خیابان نزدیک به محل سکونت، تمامی امور خود را ثبت یا پیگیری کنند.
وی افزود: طرح ارائه خدمات شرکت گاز خراسان رضوی در بستر اینترنت، تلفن و پیامک نیز آماده شده و در حال ارائه می باشد. البته در این زمینه نیز برنامه های متنوعی برای بهبود کیفیت خدمات در حال راه اندازی می باشد.
به گفته افتخاری، هدف شرکت گاز از اجرای طرح تحول دیجیتال، افزایش کیفیت ارائه خدمات به شهروندان و مشترکین با استفاده از آخرین تکنولوژی دنیا مبتنی بر اینترنت اشیا یا چیزنت و دیگر روش ها و امکانات متناسب با پیشرفت علوم روز می باشد.


٠٨:٠٥ - 1398/04/26    /    شماره : ٤٧١١    /    تعداد نمایش : ١٧١٩



خروج




تصاویر منتخب